Este trabajo de investigación elabora un discurso teórico en el campo de la teoría del paisaje, la cultura urbana, la psicología de la percepción y los medios visuales que se entreteje con el análisis de representaciones de paisaje urbano en pintura, fotografía y cine. Conduce al lector a un viaje a...
Dimensions:
210 x 135 x 12 cm
Peso:
470 gr
Sense estoc
22,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9940-196-6
Data d'edició :01/05/2011
Any d'edició :2011
Idioma :Español, Castellano
Autors :MOYA PELLITERO, ANA MARIA
Nº de pàgines :400
Coleccion :PAISAJE Y TEORÍA
Este trabajo de investigación elabora un discurso teórico en el campo de la teoría del paisaje, la cultura urbana, la psicología de la percepción y los medios visuales que se entreteje con el análisis de representaciones de paisaje urbano en pintura, fotografía y cine. Conduce al lector a un viaje al interior de la imagen y al análisis de su construcción. Compara la cultura del paisaje en Europa y China, describiendo diferentes espacios de percepción dentro de la imagen que han permitido reconstruir la realidad sensible del paisaje urbano en diferentes momentos históricos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.