• DAÑOS COLATERALES: DESIGUALDADES SOCIALES EN LA ERA GLOBAL

    BAUMAN, ZYGMUNT FONDO DE CULTURA ECONOMICA DE Ref. 9788437506692 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En los diferentes ensayos que componen este libro, Zygmunt Bauman -uno de los pensadores más audaces e influyentes de nuestro tiempo- explora la íntima afinidad e interacción entre el crecimiento de la desigualdad social y el aumento de los "daños colaterales" a los pobres y marginalizados, privados...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Peso: 325 gr
    Disponible
    14,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-375-0669-2
    • Data d'edició : 01/11/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : BAUMAN, ZYGMUNT
    • Traductors : MOSCONI, LILIA
    • Nº de pàgines : 233
    • Coleccion : SOCIOLOGÍA
    En los diferentes ensayos que componen este libro, Zygmunt Bauman -uno de los pensadores más audaces e influyentes de nuestro tiempo- explora la íntima afinidad e interacción entre el crecimiento de la desigualdad social y el aumento de los "daños colaterales" a los pobres y marginalizados, privados de oportunidades y derechos que se convierten en los candidatos naturales a estos daños de una economía y una política orientadas por el consumo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.