La crisis socioeconómica no es un asunto nuevo que de repente muestre su faz amenazadora. René Dubos pensó soluciones como la superación del mito del crecimiento. A él debemos haber acuñado el célebre lema ecologista: ?Pensar globalmente, actuar localmente?.La mayoría de los debates de los años sese...
Dimensions:
210 x 135 x 1 cm
Peso:
200 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9097-112-3
Data d'edició :01/02/2016
Any d'edició :2016
Idioma :ESPANYOL
Autors :DUBOS, RENE
Nº de pàgines :160
Coleccion :CLASICOS PENSAMIENTO CRITICO
Nº de col·lecció :26
La crisis socioeconómica no es un asunto nuevo que de repente muestre su faz amenazadora. René Dubos pensó soluciones como la superación del mito del crecimiento. A él debemos haber acuñado el célebre lema ecologista: ?Pensar globalmente, actuar localmente?. La mayoría de los debates de los años sesenta y setenta sobre esta cuestión eran más abiertos y menos negadores de la realidad que buena parte de lo que ha venido después, lo cual constituye una razón adicional para volver a examinar los textos más sobresalientes de este periodo entre los cuales sin duda están los de Dubos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.