Del 18 al 26 d’agost, no es gestionaran vendes en línia. El servei es reprendrà amb normalitat a partir del 27 d’agost. Gràcies per la vostra comprensió!
El 1987 iniciàvem aquesta col·lecció amb un Curs de sociolingüística, en tres volums, que va tenir una gran acollida, però el temps no passa debades. L'estructura social i política d'aleshores té poc a veure amb l'actual. Els canvis econòmics, socials i culturals han estat immensos. De la revisió i ...
Ancho:
130
cm
Largo:
205
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
15,95 €
Descripció
ISBN :978-84-7660-733-6
Data d'edició :01/11/2002
Any d'edició :2002
Idioma :Catalán
Autors :MOLLA, TONI
Nº de pàgines :256
Coleccion :GRAELLA, 16
Nº de col·lecció :16
El 1987 iniciàvem aquesta col·lecció amb un Curs de sociolingüística, en tres volums, que va tenir una gran acollida, però el temps no passa debades. L'estructura social i política d'aleshores té poc a veure amb l'actual. Els canvis econòmics, socials i culturals han estat immensos. De la revisió i actualització d'aquell Curs primerenc, n'ha resultat aquest Manual de sociolingüística, que vol oferir una síntesi del coneixement sociolingüístic.
Es tracta d'un treball introductori, decididament divulgador, recolzat en una orientació multidiscipli-nària de la matèria i dirigit a persones interessades en la sociolingüística des de diverses perspectives: lingüística, periodisme i ciències de la comunicació, sociologia, psicologia, pedagogia o sociolingüística stricto sensu. Però també per a persones i grups interessats en la comprensió de l'estructura sociolingüística i el coneixement dels agents i factors que intervenen en l'evolució dels fluxos comunicatius i la interacció lingüística.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.