La hipòtesi de la independència; La hipòtesi de la independència és falsa; La hipòtesi de la independència és perversa (I): quan la secció no és posible; La hipòtesi de la independència és perversa (II): quan la sececció no és desitjada: La política lingüística de l´ estat català independent (I): el...
Ancho:
135
cm
Largo:
200
cm
Peso:
298 gr
Sense estoc
11,72 €
Descripció
ISBN :978-84-7596-824-7
Idioma :Catalán
Autors :BRANCHADELL, ALBERT
Nº de pàgines :256
Coleccion :BIBLIOTECA UNIVERSAL EMPURIES
Data d'edició :01/09/2001
Any d'edició :2001
La hipòtesi de la independència; La hipòtesi de la independència és falsa; La hipòtesi de la independència és perversa (I): quan la secció no és posible; La hipòtesi de la independència és perversa (II): quan la sececció no és desitjada: La política lingüística de l´ estat català independent (I): el reconeixement de la minoria castellanoparlant; La política lingüística de l´ estat català independent (II): les conseqüències del reconeixement.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.