• CIUTAT DE DEU

    LINS, PABLO PROA, S.A., EDICIONS Ref. 9788484371502 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Ciutat de Déu és el nom d'un dels barris de favelas més degradats de Rio de Janeiro que acull més de tres-centes mil persones acostumades a viure al centre mateix d'una polifonia de violència: venjances, tràfic de drogues, assassinats, violacio
    Dimensions: 235 x 155 x 235 cm Peso: 85 gr
    Sense estoc
    27,10 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8437-150-2
    • Data d'edició : 01/10/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Idioma : Catalán
    • Autors : LINS, PABLO
    • Traductors : CASAS I FUSTER, JOAN
    • Nº de pàgines : 496
    • Coleccion : A TOT VENT-BETA
    Ciutat de Déu és el nom d'un dels barris de favelas més degradats de Rio de Janeiro que acull més de tres-centes mil persones acostumades a viure al centre mateix d'una polifonia de violència: venjances, tràfic de drogues, assassinats, violacio

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.