• ENTRE DOS BANDERAS

    RODRIGO NUÑEZ, MARCELINO ONIX EDITOR Ref. 9788494676055 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Esta es la primera novela de una trilogía que transcurre en los tiempos previos a la contienda civil. Finalista en el Premio Urriza de Lérida y el Blasco Ibáñez de Valencia, ambos en 1967, fue publicada en el mismo año en Ediciones Marte. Alabada por la
    Ancho: 230 cm Largo: 160 cm Peso: 404 gr
    Sense estoc
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-946760-5-5
    • Data d'edició : 01/05/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : RODRIGO NUÑEZ, MARCELINO
    • Nº de pàgines : 210
    • Coleccion : THOT NARRATIVA
    Esta es la primera novela de una trilogía que transcurre en los tiempos previos a la contienda civil. Finalista en el Premio Urriza de Lérida y el Blasco Ibáñez de Valencia, ambos en 1967, fue publicada en el mismo año en Ediciones Marte. Alabada por la

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.