• TEORIA DE LA MUSICA. UNA GUIA

    UNA GUÍA

    ABROMONT, CLAUDE; MONTALEMBERT, EUGENE DE FONDO DE CULTURA ECONOMICA DE Ref. 9789681673635 Altres llibres del mateix autor
    Con una concepción novedosa y profusamente ilustrada, esta guía está destinada a ocupar un sitio central en la práctica musical del siglo XXI. En la primera parte expone de manera clara y concisa los conceptos indispensables para la comprensión de la música (notas, duraciones, ritmos, escalas, acord...
    Ancho: 170 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    52,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-968-16-7363-5
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : CAST
    • Autors : ABROMONT, CLAUDE; MONTALEMBERT, EUGENE DE
    • Traductors : ALEJANDRO PÉREZ SÁEZ
    • Nº de pàgines : 622
    Con una concepción novedosa y profusamente ilustrada, esta guía está destinada a ocupar un sitio central en la práctica musical del siglo XXI. En la primera parte expone de manera clara y concisa los conceptos indispensables para la comprensión de la música (notas, duraciones, ritmos, escalas, acordes, etc.) y temas como la música del siglo XX, el jazz, la informática musical o la notación antigua. En la segunda presenta un glosario de teóricos y tratados, términos en el que hace referencia también a las tradiciones musicales no occidentales. Es una irremplazable herramienta de trabajo que combina pedagogía, enciclopedia y síntesis.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.