• GUIA UNIVERSAL DE LA OPERA. VOL II

    DE MUSSORGSKI A ZANDONAI

    ALIER, ROGER ROBINBOOK Ref. 9788495601193 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    (II) De Mussorgski a Zandonai Una obra enciclopédica ilustrada que ofrece un completo panorama de los principales autores operísticos y sus más destacadas obras. Tanto la semblanza biográfica de los autores, cómo los aspectos...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    21,04 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-95601-19-3
    • Data d'edició : 01/04/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ALIER, ROGER
    • Nº de pàgines : 546
    • Coleccion : MANON TROPPO FONDO
    • Nº de col·lecció : 5105
    (II) De Mussorgski a Zandonai Una obra enciclopédica ilustrada que ofrece un completo panorama de los principales autores operísticos y sus más destacadas obras. Tanto la semblanza biográfica de los autores, cómo los aspectos más destacables de sus óperas (personajes, libreto y libretistas, orígenes literarios de cada ópera, argumento por actos, números musicales sobresalientes, discografía, etc.) son tratados con todo rigor y actualidad en esta obra imprescindible para melómanos y amantes del género lírico

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.