• LENGUA COMUN EN LA ESPAÑA PLURILINGUE, LA

    LOPEZ GARCIA, ANGEL VERVUERT Ref. 9788484894384 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aborda una contradicción que ha suscitado innumerables polémicas: el español es la lengua en la que pueden entenderse todos los ciudadanos, pero, al mismo tiempo, el plurilingüismo es una realidad evidente en el país.
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Peso: 215 gr
    Sense estoc
    16,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8489-438-4
    • Data d'edició : 01/09/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : LOPEZ GARCIA, ANGEL
    • Nº de pàgines : 128
    • Coleccion : LENGUA Y SOCIEDAD EN EL MUNDO HISPÁNICO
    • Nº de col·lecció : 24
    Aborda una contradicción que ha suscitado innumerables polémicas: el español es la lengua en la que pueden entenderse todos los ciudadanos, pero, al mismo tiempo, el plurilingüismo es una realidad evidente en el país.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.