• DE GUTENBERG A INTERNET

    UNA HISTORIA SOCIAL DE LOS MEDIOS DE COMUNICACION

    BRIGGS, ASA / BURKE, PETER TAURUS Ref. 9788430604791 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Escrita por dos de los principales historiadores del momento, esta obra ofrece un brillante panorama de los medios de comunicación y de los contextos sociales y culturales en los que emergieron y se desarrollaron a lo largo del tiempo. Los autores analiza
    Ancho: 150 cm Largo: 240 cm Peso: 574 gr
    Sense estoc
    20,05 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-306-0479-1
    • Data d'edició : 01/08/2002
    • Any d'edició : 2002
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BRIGGS, ASA / BURKE, PETER
    • Traductors : GALMARINI, MARCO AURELIO
    • Nº de pàgines : 432
    • Coleccion : PENSAMIENTO
    Escrita por dos de los principales historiadores del momento, esta obra ofrece un brillante panorama de los medios de comunicación y de los contextos sociales y culturales en los que emergieron y se desarrollaron a lo largo del tiempo. Los autores analiza

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.