• PHOTOBOOK PHENOMENON (ANG)

    AAVV CCCB CENTRE CULT. CONTEM. BARC Ref. 9788417047054 Altres llibres del mateix autor
    "Photobook Phenomenon" highlights the role of the photobook in contemporary visual culture and takes it as the departure point for a reinterpretation of the history of photography. Nine curators with years of expertise in the forefront of the photobook movement share their respective visions
    Dimensions: 258 x 188 x 25 cm Peso: 554 gr
    Sense estoc
    35,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-17047-05-4
    • Data d'edició : 01/03/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : ANGLES
    • Autors : AAVV
    • Nº de pàgines : 130
    "Photobook Phenomenon" highlights the role of the photobook in contemporary visual culture and takes it as the departure point for a reinterpretation of the history of photography. Nine curators with years of expertise in the forefront of the photobook movement share their respective visions

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.