• FRANCISCO ONTAÑON. OFICIO Y CREACION

    ONTAÑON, FRANCISCO COMUNIDAD DE MADRID Ref. 9788445138151 Altres llibres del mateix autor
    Catalogo de la exposición temporal que acoge la Sala del Canal Isabel II que explora la trayectoria completa del fotógrafo barcelonés Francisco Ontañón, uno de los mayores exponentes de la fotografía española de la segunda mitad del siglo XX. Por prim
    Ancho: 230 cm Largo: 280 cm Peso: 1600 gr
    Sense estoc
    23,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-451-3815-1
    • Data d'edició : 01/07/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ONTAÑON, FRANCISCO
    • Traductors : GONZÁLEZ IGLESIAS, DAVID
    • Nº de pàgines : 352
    Catalogo de la exposición temporal que acoge la Sala del Canal Isabel II que explora la trayectoria completa del fotógrafo barcelonés Francisco Ontañón, uno de los mayores exponentes de la fotografía española de la segunda mitad del siglo XX. Por prim

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.