• REFLEXIONES SOBRE LA POSTMODERNIDAD

    UNA CONVERSACIÓN DE DAVID SÁNCHEZ USANOS CON FREDRIC JAMESON

    JAMESON, FREDRIC ABADA EDITORES SL Ref. 9788496775824 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En este libro Jameson conversa sobre muchas de las cuestiones de las que se ha ocupado a lo largo de su trayectoria. Nos ofrece perspicaces observaciones acerca de los atentados del 11 de septiembre, los medios de comunicación de masas y el poder de la imagen en nuestra contemporaneidad
    Dimensions: 200 x 140 x 8 cm Peso: 182 gr
    Sense estoc
    13,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96775-82-4
    • Data d'edició : 01/09/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : JAMESON, FREDRIC
    • Nº de pàgines : 136
    • Coleccion : LECTURAS DE FILOSOFÍA
    En este libro Jameson conversa sobre muchas de las cuestiones de las que se ha ocupado a lo largo de su trayectoria. Nos ofrece perspicaces observaciones acerca de los atentados del 11 de septiembre, los medios de comunicación de masas y el poder de la imagen en nuestra contemporaneidad

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.