• TEORIA DE LOS SENTIMIENTOS MORALES

    SMITH, ADAM FONDO DE CULTURA ECONOMICA DE Ref. 9789681673390 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aparecida en 1759 y publicada por el FCE en 1979, ésta es la primera obra publicada por el filósofo y economista escocés Adam Smith y la que le dio fama entre los círculos ilustrados europeos. Es una brillante aportación a la polémica acerca del origen de los juicios morales y es sin duda la obra má...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Peso: 4 gr
    Sense estoc
    13,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-968-16-7339-0
    • Data d'edició : 01/03/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : SMITH, ADAM
    • Traductors : O'GORMAN, EDMUNDO
    • Nº de pàgines : 133
    • Coleccion : CONMEMORATIVA 70 ANIVERSARIO FCE
    • Nº de col·lecció : 2
    Aparecida en 1759 y publicada por el FCE en 1979, ésta es la primera obra publicada por el filósofo y economista escocés Adam Smith y la que le dio fama entre los círculos ilustrados europeos. Es una brillante aportación a la polémica acerca del origen de los juicios morales y es sin duda la obra más trabajada y reelaborada de su autor. PA de la afirmación de que los juicios morales no son producto de la razón, lo que no impide que su funcionamiento pueda ser comprendido por ella. La obra pretende explicar la moral no como algo eterno o natural que precede a la sociedad, sino como algo construido en la interacción humana y dependiente de las circunstancias sociales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.