Del 18 al 26 d’agost, no es gestionaran vendes en línia. El servei es reprendrà amb normalitat a partir del 27 d’agost. Gràcies per la vostra comprensió!
¿Cómo se pasa de la idea al esqueleto narrativo? ¿Y del esqueleto narrativo al universo literario? Detrás de una buena historia siempre hay un trabajo profundo de construcción narrativa, y para estructurar bien un relato de principio a fin, ya sea cuento o novela, es necesario dominar cómo urdir tra...
Peso:
170 gr
Sense estoc
12,50 €
Descripció
ISBN :978-84-8428-349-2
Data d'edició :01/06/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLANO
Autors :KOHAN, SILVIA A.
Nº de pàgines :136
Coleccion :GUÍAS DEL ESCRITOR
Nº de col·lecció :19
¿Cómo se pasa de la idea al esqueleto narrativo? ¿Y del esqueleto narrativo al universo literario? Detrás de una buena historia siempre hay un trabajo profundo de construcción narrativa, y para estructurar bien un relato de principio a fin, ya sea cuento o novela, es necesario dominar cómo urdir trama adecuada.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.