• GUIA PER AL JOVE ECONOMISTA, UNA

    THOMSON, WILLIAM UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI T Ref. 9788484242048 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aquest llibre és de gran valor per als joves economistes que elaboren tesis, preparen un article per a una revista professional, posen a punt una presentació per a un congrés o un seminari professional, o fan d'avaluadors per primera vegada. Amb un llenguatge clar i concís -el model de redacció que ...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 375 gr
    Sense estoc
    12,00 €
  • Descripció

    • Nº de pàgines : 139
    • Coleccion : EINA
    • Nº de col·lecció : 47
    • Traductors : UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI
    • Autors : THOMSON, WILLIAM
    • Idioma : CATALA
    • Any d'edició : 2013
    • Data d'edició : 01/09/2013
    • ISBN : 978-84-8424-204-8
    Aquest llibre és de gran valor per als joves economistes que elaboren tesis, preparen un article per a una revista professional, posen a punt una presentació per a un congrés o un seminari professional, o fan d'avaluadors per primera vegada. Amb un llenguatge clar i concís -el model de redacció que defensa-, William Thomson demostra que la redacció i les presentacions orals poden ser atractives i eficients. L'autor explica els fonamets de l'exposició clara, entre altres aspectes temes tan esssencials com el títol d'un article, la redacció d'un resum, la presentació dels resultats d'un projecte de recerca i la manera de mantenir l'atenció del públic.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.