• GRAN HORITZO, EL. COM APROFITAR LES OPORTUNITATS

    TODO, ADOLF; CARRETE, RAMON ANGLE EDITORIAL Ref. 9788496521841 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Una faula per a un món incert, ple de reptes.El gran horitzóés una història que dóna resposta a les inquietuds expressades per una jove al seu pare davant d'un futur que veu complex i ple d'incerteses. Veient dels dubtes de la filla, el pare decideix explicar una faula que ha passat de generació en ...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96521-84-1
    • Data d'edició : 01/06/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CAT
    • Autors : TODO, ADOLF; CARRETE, RAMON
    • Nº de pàgines : 160
    • Coleccion : INSPIRA
    • Nº de col·lecció : 1
    Una faula per a un món incert, ple de reptes.

    El gran horitzóés una història que dóna resposta a les inquietuds expressades per una jove al seu pare davant d'un futur que veu complex i ple d'incerteses. Veient dels dubtes de la filla, el pare decideix explicar una faula que ha passat de generació en generació i que ofereix unaàmplia varietat de respostes als dubtes que a tots ens poden sorgir. El protagonista de la faula és un jove dofí que aprofita una oportunitat per abandonar les aigües tranquil·les del seu entorn habitual i endiosar-se a l'oceà obert. El dofí, després d'un dur aprenentatge, coneix nous horitzons, s'adona de les diferències dels entorns que visita -des de l'extrema pobresa fins a l'opulència- i dels comportaments diferents dels seus semblants -des de l'individualisme fins a la solidaritat, passant per un cert corporativisme acomodat. Se'n desprèn que tenir iniciativa i una mentalitat oberta davant dels canvis, però també un esperit solidari amb els més dèbils, és l'única alternativa possible per convertir els grans reptes del nostre temps en veritables oportunitats de progrés, tant individual com col·lectiu.

    'Una faula que m'ha fet reflexionar sobre el fenomen de la globalització i el paper que els mercats, empreses i individus tenimen aquest procés. Un llibre en el qual conceptes com ara incertesa, canvi, capacitat d'adaptació, treball en equip, estratègia, responsabilitat social, lideratge, recerca d'oportunitats, valors o motivació constitueixen el fil conductor d'una història la lectura de la qual recomano a tothom.' [ROSA M. GARCÍA. Presidenta de Microsoft Ibérica]



    Adolf Todó

    És doctor en Economia per la Universitat de Califòrnia - San Diego. Ha estat professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i des de 1987 ho és d'ESADE. Després de ser director general de Caixa Manresa i de Catalunya Caixa, actualment és president de Catalunya Banc. Ha publicat articles sobre economia i gestió empresarial en revistes especialitzades internacionals i a la premsa del país.



    Ramon Carreté

    És doctor en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona. Autor de diversos llibres d'història local, ha publicat articles i monografies sobre filologia, onomàstica i història en revistes especialitzades i miscel·lànies.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.