• TEORIA DE LA IMAGEN

    MITCHELL, W.J.T. AKAL Ref. 9788446025719 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Fruto de las investigaciones de uno de los más importantes teóricos de la representación visual en América, Teoría de la imagen ofrece una detallada explicación del juego entre lo visible y lo legible en la cultura, desde la literatura a las artes visuales y los medios de comunicación. Partiendo de ...
    Dimensions: 240 x 170 x 17 cm Peso: 765 gr
    Sense estoc
    38,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-460-2571-9
    • Data d'edició : 01/10/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : MITCHELL, W.J.T.
    • Traductors : HERNÁNDEZ VÁZQUEZ, YAIZA
    • Nº de pàgines : 384
    • Coleccion : ESTUDIOS VISUALES
    • Nº de col·lecció : 5
    Fruto de las investigaciones de uno de los más importantes teóricos de la representación visual en América, Teoría de la imagen ofrece una detallada explicación del juego entre lo visible y lo legible en la cultura, desde la literatura a las artes visuales y los medios de comunicación. Partiendo de películas contemporáneas y controvertidas, como Haz lo que debas de Spike Lee y JFK de Oliver Stone, así como de la cobertura que los medios de comunicación hacen de las noticias nacionales, W. J. T. Mitchell examina e ilustra la fuerza modeladora que poseen las imágenes para despertar o acallar el debate público, la emoción colectiva y la violencia política. Teoría de la imagen obtuvo en 1996 el premio Charles Rufus Morey de la College Art Association y, en 1997, el premio Gordon E. Laing concedido por la University of Chicago Press.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.