• GLOSARIO DE LAS MARCAS, EL

    MUÑIZ, EMILIO TR. LID EDITORIAL EMPRESARIAL SL Ref. 9788483560167 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El glosario de las marcas es una obra cuyo objetivo es facilitar la comprensión del lenguaje de las marcas a través de la recopilación de casi 400 términos.Con esta publicación, Interbrand y el Foro de Marcas Renombradas Españolas pretenden proporcionar un instrumento útil y práctico a quienes traba...
    Ancho: 228 cm Largo: 266 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    29,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8356-016-7
    • Data d'edició : 01/03/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : MUÑIZ, EMILIO TR.
    • Traductors : MUÑIZ, EMILIO
    • Nº de pàgines : 144
    • Coleccion : ACCION EMPRESARIAL
    El glosario de las marcas es una obra cuyo objetivo es facilitar la comprensión del lenguaje de las marcas a través de la recopilación de casi 400 términos.


    Con esta publicación, Interbrand y el Foro de Marcas Renombradas Españolas pretenden proporcionar un instrumento útil y práctico a quienes trabajan en el complejo universo de las marcas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.