• ORIGAMI CHINO

    VV.AA. H KLICZKOWSKI Ref. 9788496592407 Altres llibres del mateix autor
    Un estuche especialmente diseñado para los aficionados al milenario pasatiempo de la papiroflexia oriental. Contiene un completo manual con instrucciones paso a paso de las 16 originales figuras, 30 pliegos estampados y coloreados, 12 sobres y 60 ?billetes? especiales para Origami Chino.
    Peso: 537 gr
    Sense estoc
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96592-40-7
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : VV.AA.
    • Traductors : FEITO RODRÍGUEZ, ELENA MARÍA
    • Nº de pàgines : 80
    Un estuche especialmente diseñado para los aficionados al milenario pasatiempo de la papiroflexia oriental. Contiene un completo manual con instrucciones paso a paso de las 16 originales figuras, 30 pliegos estampados y coloreados, 12 sobres y 60 ?billetes? especiales para Origami Chino.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.