• MEDIA NARANJA, LA

    FERRANDIZ, ELENA THULE EDICIONES Ref. 9788492595006 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Inauguramos nuestra línea de ´concept books´, libros de formatos radicales, con La media naranja, nuestro libro para enamorados.. . Tina estaba decidida a encontrar su otra mitad, pues siendo media naranja sacarle jugo a la vida era lo más natural.. . . .
    Ancho: 200 cm Largo: 120 cm Peso: 175 gr
    Sense estoc
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92595-00-6
    • Data d'edició : 01/01/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : FERRANDIZ, ELENA
    • Ilustradors : FERRÁNDIZ, ELENA
    • Nº de pàgines : 28
    • Coleccion : FUERA DE ÓRBITA
    Inauguramos nuestra línea de ´concept books´, libros de formatos radicales, con La media naranja, nuestro libro para enamorados.. . Tina estaba decidida a encontrar su otra mitad, pues siendo media naranja sacarle jugo a la vida era lo más natural.. . . .

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.