• PERSONA INCORRECTA, LA

    HERNANZ, SARA LUNWERG, S.A., EDITORES Ref. 9788416890422 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Los temas recurrentes de la obra de Sara Herranz vuelven a cautivar al público en una historia de pareja contada a través de un cruce de puntos de vista sorprendente e inesperado: distintas miradas sobre los mismos hechos y sentimientos desbordantes… ¿qué tienen en común dos personajes aparentemente...
    Ancho: 190 cm Largo: 250 cm Peso: 1000 gr
    Sense estoc
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16890-42-2
    • Data d'edició : 01/11/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : HERNANZ, SARA
    • Nº de pàgines : 224
    • Coleccion : ILUSTRACIÓN
    Los temas recurrentes de la obra de Sara Herranz vuelven a cautivar al público en una historia de pareja contada a través de un cruce de puntos de vista sorprendente e inesperado: distintas miradas sobre los mismos hechos y sentimientos desbordantes… ¿qué tienen en común dos personajes aparentemente tan dispares? Ambos anhelan lo mismo: amar y ser amados.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.