• EN BUSCA DEL TIEMPO PERDIDO (MANGA)

    EL MANGA

    PROUST, MARCEL LA OTRA H Ref. 9788416540457 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Escrito entre 1908 y 1922, la novela A la recherche du temps perdu (En busca del tiempo perdido) constituye una de las cimas de la literatura del siglo XX y ha sido enormemente influyente tanto en el campo de la literatura como en el de la filosofía
    Dimensions: 163 x 120 x 21 cm Peso: 336 gr
    Sense estoc
    14,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16540-45-7
    • Data d'edició : 01/02/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : PROUST, MARCEL
    • Nº de pàgines : 400
    • Coleccion : LA OTRA H
    Escrito entre 1908 y 1922, la novela A la recherche du temps perdu (En busca del tiempo perdido) constituye una de las cimas de la literatura del siglo XX y ha sido enormemente influyente tanto en el campo de la literatura como en el de la filosofía

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.