• LLIBRES IMPRESOS A ESPANYA DURANT EL SEGLE XVI

    LAMARCA, MONTSERRAT (ED.) UNIVERSITAT DE BARCELONA Ref. 9788447531738 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Guia abreujada, complement del catàleg informatitzat, dels 1937 llibres impresos a Espanya durant el segle XVI que es conserven a la Biblioteca de la Universitat de Barcelona, provinents de la desamortització de les biblioteques dels covents de Barcelona.
    Peso: 250 gr
    Sense estoc
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-475-3173-8
    • Data d'edició : 01/09/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CATALA
    • Autors : LAMARCA, MONTSERRAT (ED.)
    • Nº de pàgines : 174
    • Coleccion : BIBLIOTECA UNIVERSITÀRIA
    Guia abreujada, complement del catàleg informatitzat, dels 1937 llibres impresos a Espanya durant el segle XVI que es conserven a la Biblioteca de la Universitat de Barcelona, provinents de la desamortització de les biblioteques dels covents de Barcelona.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.