• CUESTIONES DE PERCEPCION. FENOMENOLOGIA DE LA ARQUITECTURA

    FENOMENOLOGÍA DE LA ARQUITECTURA

    HOLL, STEVEN GUSTAVO GILI, S.A., EDITORIAL Ref. 9788425231766 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En 1994, la prestigiosa revista japonesa de arquitectura a+u dedicó un número especial a la percepción en arquitectura en el que participaron Alberto Pérez-Gómez, Juhani Pallasmaa y Steven Holl. Este libro recoge la aportación que Holl hizo para el celeb
    Ancho: 120 cm Largo: 180 cm Peso: 116 gr
    Sense estoc
    10,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-252-3176-6
    • Data d'edició : 01/09/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : HOLL, STEVEN
    • Traductors : PUENTE RODRÍGUEZ, MOISÉS
    • Nº de pàgines : 72
    • Coleccion : GGPERFILES
    En 1994, la prestigiosa revista japonesa de arquitectura a+u dedicó un número especial a la percepción en arquitectura en el que participaron Alberto Pérez-Gómez, Juhani Pallasmaa y Steven Holl. Este libro recoge la aportación que Holl hizo para el celeb

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.