• PERO PLOU POC

    VALLVERDU, JOSEP PAGES EDITORS Ref. 9788499752655 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    De vegades considerem que s ha fet algún progrès, però que no és prou convincent. Ho podem expressar de manera més o menys semblant a quan parlem de la meteorologia i trobem sempre que plou d una manera anàrquica ( o plou poc o plou massa , segons Raimon
    Dimensions: 240 x 170 x 9 cm Peso: 270 gr
    Sense estoc
    14,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9975-265-5
    • Data d'edició : 01/09/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : CATALA
    • Autors : VALLVERDU, JOSEP
    • Nº de pàgines : 152
    • Coleccion : GUIMET
    • Nº de col·lecció : 166
    De vegades considerem que s ha fet algún progrès, però que no és prou convincent. Ho podem expressar de manera més o menys semblant a quan parlem de la meteorologia i trobem sempre que plou d una manera anàrquica ( o plou poc o plou massa , segons Raimon

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.