• GUSTO DE LA RAZON, EL

    DEBATES DE ARTE Y MORAL EN EL SIGLO XVIII ESPAÑOL

    HONTANILLA, ANA IBEROAMERICANA Ref. 9788484895237 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aproximación teórica al buen gusto y a los significados que este concepto adquiere en los tratados, más o menos teóricos, de autores españoles y de extranjeros traducidos al español a lo largo del siglo XVIII.
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Peso: 700 gr
    Sense estoc
    44,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8489-523-7
    • Data d'edició : 01/04/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : HONTANILLA, ANA
    • Nº de pàgines : 368
    • Coleccion : LA CUESTIÓN PALPITANTE
    • Nº de col·lecció : 14
    Aproximación teórica al buen gusto y a los significados que este concepto adquiere en los tratados, más o menos teóricos, de autores españoles y de extranjeros traducidos al español a lo largo del siglo XVIII.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.