• HERENCIA CULTURAL DE ESPAÑA EN AMERICA. SIGLOS XVII Y XVIII

    BARRERA, TRINIDAD (ED) VERVUERT Ref. 9788484893769 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Compilación de textos que se enmarcan en un proyecto de investigación sobre poetas y cronistas andaluces en el Nuevo Mundo y que incluye a autores como Valle Caviedes, Diego de Rocha, Andrés Pérez u Ortiz de Zúñiga.
    Ancho: 130 cm Largo: 230 cm Peso: 350 gr
    Sense estoc
    24,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8489-376-9
    • Data d'edició : 01/12/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BARRERA, TRINIDAD (ED)
    • Nº de pàgines : 296
    • Coleccion : BIBLIOTECA INDIANA
    • Nº de col·lecció : 14
    Compilación de textos que se enmarcan en un proyecto de investigación sobre poetas y cronistas andaluces en el Nuevo Mundo y que incluye a autores como Valle Caviedes, Diego de Rocha, Andrés Pérez u Ortiz de Zúñiga.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.